niedziela, 16 lipca 2017

Sos grzybowo-śmietanowy

Kto mnie zna wie, że nie jestem zwolennikiem gotowców ale czasami nart mi zdarzy się kupić napój czy jogurt roślinny.
Zakupiłam sporo pieczarek bo były w atrakcyjnej cenie i.. I trzeba było coś wymyślić tak oto powstał on:

SOS GRZYBOWO-ŚMIETANOWY


SKŁADNIKI:
- 250g. pieczarek
- 150-180ml. jogurtu sojowego (ja użyłam tego z Kauflanda)
- łyżeczka oleju
- 2-3 łyżki płatek drożdżowych nieaktywnych
- sól i pieprz grubo mielony do smaku

PRZYGOTOWANIE:
- Pieczarki myjemy i kroimy w plasterki
- Nagrzewamy patelnię z olejem, wrzucamy pieczarki i od razu lekko solimy tak aby puściły sok i chwilę jeszcze dusimy.
- Do uduszonych pieczarek wlewamy jogurt sojowy i mieszamy następnie wsypujemy płatki drożdżowe oraz pieprz - dusimy do uzyskania porządnej konsystencji.

SMACZNEGO :-)

PS.1: Między czasie możemy ugotować nasz ulubiony makaron lub kaszę albo jeśli wolicie to zdjęć z chlebem ja użyłam makaronu pełnoziarnistego pszennego.

PS.2: jogurt sojowy z Kaufanda zawiera w składzie skrobię kukurydzianą a więc nie jest produktem wskazanym dla osób z IO. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz