poniedziałek, 26 maja 2014

Pasta brokułowa




Szukałam czegoś dobrego na kanapki i z pomocą przyszedł mi przepis p. Marty z Jadłonomi (swoją drogą bardzo polecam stronę p. Marty bo mimo, że sama nie jestem Wege to strona jest pełna inspiracji! :) )
Niestety w domu nie posiadałam normalnego czosnku więc zrobiłam jak zwykle z przepisu ale po mojemu. ;)

SKŁADNIKI:
- 2 brokuły
- 200g. sera typu feta
- pieprz, sól do smaku

PRZYGOTOWANIE:
Brokuły myjemy i odcinamy różyczki (mi wyszło ok. 500g. warzyw po odcięciu)  które do lekkiej miękkości gotujemy na parze lub w wodzie (ja gotuję warzywa na parze bez soli).
Ugotowany i ostudzony brokuł wrzucić do blendera i zblenderować po czym dodać ser typu feta i znowu zblenderować, doprawić ewentualnie solą i pieprzem do smaku. Najlepiej smakuje gdy składniki się ze sobą „przegryzą”. Mi bardzo smakuje ze świeżo pokrojonym w plasterki pomidorem na chlebie. :)

 SMACZNEGO :-)



PS. Wykonywałam tą pastę również czosnkiem (4 - 5 ząbków czosnku pokrojonych w plasterki i podsmażonych delikatnie na oleju kokosowym) zblenderowane razem z pastą - pasta smakuje jeszcze bardziej obłędnie. ;)

4 komentarze:

  1. Hejka, przepis jest z bloga Marty Dymek z Jadłonomii, a nie pani Doroty. Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale gafa...
      Już poprawiłam, dzięki za zwrócenie uwagi. :)

      Usuń
    2. haha, Pani dorota nadal jest w przepisie:)

      Usuń
    3. Cóż mogę powiedzieć tylko, że kurza ślepota...
      Ale już na pewno powinno być ok. ;)

      Usuń